El Reus Deportiu s’imposa a l’At. Balears i recupera la segona plaça
Un gol d’Olmo a l’inici del partit ha estat suficient per a que els de Natxo González sumessin els tres punts i recuperin la segona posició.

Olmo ha marcat el gol de la victòria per al Reus Deportiu. / CF Reus Deportiu

Reus
La recta final de la temporada serà una autèntica cursa de fons. La victòria del Reus Deportiu davant l’Atlètic Balears permet als reusencs recuperar la segona posició després de l’empat del Cornellà, i situar-se a tres punts del Vila-real B que continua com a líder.
Els de Natxo Gonzalez van sortir amb molta intensitat davant el conjunt balear. Gràcies a l’elèctric inici, els locals només van tardar sis minuts en obrir la llauna quan Olmo aconseguia rematar al fons de la xarxa un llançament de córner. El Reus dominava l’encontre fins a la lesió de Dinis als 17 minuts de joc. A partir de llavors, l’Atlètic Balerars va reaccionar i va gaudir d’alguna arribada a la porteria d’Edgar.
- FITXA TÈCNICA
A la segona meitat el Reus va saber controlar el partit i defensar l’avantatja en el marcador i inclús Edgar Hernández, Fernando, Haro i Colorado van disposar d’alguna ocasió per ampliar el marcador.
Els de Natxo González ja pensen en el proper partit, dissabte a les 17 al camp del Valencia Mestalla.




