Massa pocs per dir no
L'Ajuntament de Blanes no demanarà que s'aturi el projecte d'allargament de la C-32 fins a Lloret després de la baixa participació en la consulta popular d'ahir. Només van votar el 7% dels electors. 7 de cada 10 dels que es van pronunciar, ho van fer en contra d’aquestes obres.

Treballadors de l'Ajuntament de Blanes comptant vots. / ACN

Girona
Dels gairebé 33.000 veïns que tenien dret a vot, amb prou feines van ser 2.400 els que van anar a votar.
Això sí, el 70% dels que hi van anar ho van fer per expressar que estan en contra d’allargar la C-32.
Malgrat tot, l'alcalde de Blanes, Miquel Lupiañez, -favorable a l'allargament de la carretera- comenta que, amb aquesta participació, no pot exigir que s'aturi el projecte, i menys sabent que els altres pobles afectats hi estan a favor.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Miquel Lupiáñez, alcalde de Blanes
Lupiañez, va reconèixer que hi havia hagut una baixa participació i deia que la majoria de votants eren joves. I és que la consulta estava oberta als majors de 16 anys.
Tot i això, Lupiañez assegura que ara els veïns del municipi tenen més informació sobre el projecte.




