La CUP estén el cas INIPRO a Montcada i Reixac
La CUP estén també fins a Montcada i Reixac les sospites per les suposades contractacions irregulars vinculades a l’empresa INIPRO que ja afecten els Ajuntaments de Tarragona, Viladecans i Palau Solità

Google Street View

Montcada i Reixac
Els cupaires han trobat 18 contractes signats els últims 10 anys de govern socialista per adjudicacions per valor de 7 milions d’euros.
La majoria d’aquestes adjudicacions irregulars tenen a veure amb la concessió de les escoles bressol municipals. Creuen s’hauria produït un tracte de favor a l’empresa INIPRO i EDUCARE, una de les seves filials.
Gonzalo Garcia, regidor de la CUP a Montcada, ha explicat que l’objectiu és demostrar que aquests fets formen part d’una trama organitzada entre diversos ajuntaments de Catalunya. La CUP està analitzant tota aquesta documentació que s’afegeix a la investigació que es dirigeix des de Tarragona.
Els cupaires de Montcada també han reclamat al govern municipal, format per Iniciativa, Podem i Esquerra, que jugui un paper més actiu per lluitar contra la corrupció.




