Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

200.000 és suficient

Girona no pot acollir més visitants per Temps de Flors. És la conclusió a la que arriba l'Ajuntament després de constatar que han passat per la ciutat aquests dies 200.000 persones, una xifra semblant a la de l'any passat. La pluja no ha fet baixar l’afluència però sí que s'ha notat a la caixa de restaurants i hotels. El que més ha punxat, però, és el públic de nit.

Una imatge d'un carrer de Girona durant el Temps de Flors. / ACN

Una imatge d'un carrer de Girona durant el Temps de Flors.

Girona

El que més ha augmentat són els visitants catalans i la resta de l'estat (un 40% en comparació amb l'any passat) i també han vingut més francesos, anglesos, holandesos i alemanys.

Segons càlculs dels hotels, han tingut un 5% menys d'ocupació i el que més ha baixat d'un any per l'altre -un 50%- són els visitants de nit, quan els patis i muntatges florals han estat oberts fins a mitjanit.

L'alcaldesa de Girona, Marta Madrenas, diu que 200.000 és el gruix de persones pot acollir la ciutat.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Marta Madrenas, alcaldessa de Girona

00:00:0000:06
Descargar

A part dels hotels, també han notat l'efecte de la pluja els restaurants amb terrassa. Alguns dels llocs més visitats han estat l'entrada del Teatre Municipal, la Carbonera, l'església de Sant Lluc, el Museu d'Història o els Banys Àrabs.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir