Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
SEGURETAT SOCIAL

La CASS treballa per limitar a 40 milions l'aportació de l'Estat a la branca malaltia

El president del consell d'administració exigeix la posada en marxa del pla de salut

Arxiu (ANA)

Andorra la Vella

L'objectiu del Govern i de la CASS és limitar l'aportació que l'Estat ha de fer a la branca de malaltia a 40 milions d'euros. Aproximadament és el que s'ha estat aportant en els darrers exercicis però l'augment de la despesa fa que de moment no es pugui garantir que la cosa es quedi aquí.

El president del Consell d'Administració de la CASS, Jean Michel Rascagneres, creu que 40 milions és un xifra assumible i per tant treballarà per a fer que no augmenti.

L'augment de la despesa ve donada per envelliment de la població i també per l'encariment dels tractaments conseqüència dels avenços mèdics. Per tant, considera essencial disposar del Pla de Salut, la història clínica i el metge referent per ordenar la sanitat i limitar la despesa.

Sobre les visites que es fan fora del país, Rascagneres creu que s'han de regular però en cap cas prohibir.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir