"No els faré el favor de dimitir"
Fernández Díaz manté la seva versió: que s’han utilitzat mecanismes il·legals per desacreditar un candidat en la recta final d’una campanya electoral i que no hi ha res irregular en la seva conversa, de fa dos anys, amb el director de l’Oficina Antifrau

undefined
Barcelona
El ministre surt al contraatac en la seva primera compareixença pública després que esclatés l’escàndol i es reivindica com a víctima del que ha passat. Fernández Díaz diu que el que s’ha filtrat està descontextualitzat i que es va reunir amb el director de l’Oficina Antifrau de Catalunya per parlar de temes “que són de l’àmbit de competència de l’Oficina i del Ministeri de l’Interior” Gràficament ha subratllat que ell i De Alfonso “no es van reunir per parlar de futbol” i que l’OAC, per llei, està creada per investigar casos concrets de corrupció.
El ministre en funcions ha estat especialment dur amb el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, qui ha demanat la seva dimissió: “esperava més d’ell”. Reitera que "ell és la víctima" i que "no els farà el favor de dimitir"
Fernández Díaz remarca que en aquest cas “s'estan confonent els termes i s’està condemnant la víctima” i que "l'autèntica conspiració és filltrar la conversa"
Ha negat que Mariano Rajoy estigués al corrent de les seves maniobres amb Daniel de Alfonso: “El president ho va saber anit, quan em va trucar poc després que jo sortís d’un acte electoral a Sant Cugat”




