Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

“Hi haurà accions legals si no dimiteix abans de diumenge”

Artur Mas demana l’arxiu de la causa del 9N, subratlla que l'Estat "té una matriu franquista" i diu que se sent "perseguit, difamat i calumniat" per defensar idees polítiques

undefined

Barcelona

L'expresident de la Generalitat i líder de CDC, Artur Mas, ha reclamat aquest dimecres la dimissió del ministre Jorge Fernández Díaz abans de les eleccions generals de diumenge, per les converses gravades amb el director de l'Oficina Antifrau de Catalunya (OAC), i també ha reclamat arxivar la causa de l'9N. I si no ho fa, adverteix, emprendran mesures legals contra ell i contra els responsables d'aquests fets, inclòs Mariano Rajoy.

Ho ha dit en roda de premsa amb el candidat de CDC a les eleccions generals i exconseller de Presidència, Francesc Homs; l'exconsellera d'Ensenyament Irene Rigau, i l'exvicepresidenta i exconsellera de Governació, Joana Ortega; tots, amb una querella de l'Estat pel 9N, i també els ha acompanyat l'exalcalde de Barcelona i líder del partit al consistori, Xavier Trias.

Per a Mas, les converses entre Fernández Díaz i el director de l'OAC, Daniel de Alfonso, són una prova evident del "contuberni que hi ha a nivell de govern, judicial i mediàtic" i responen a l'actitud d'un Estat de matriu franquista.

L'expresident diu sentir-se "perseguit, difamat i calumniat" per les seves idees polítiques i respon a Fernández Díaz que el problema no és que el ministre de l'Interior es reuneixi amb el director de l'Oficina Antifrau: "el problema és per què es fa la reunió . És per destruir als que mantenen un pols democràtic amb l'Estat. s'intenta destruir persones de mala manera"

Segons Artur Mas, "nosaltres sabem de què va, tenim experiència directa. Ens ho han fet i ens ho fan"

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir