Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La Generalitat multa amb 2 milions d'euros a Renfe per vendre els bitllets més cars a la taquilla

Els preus poden ser entre un 3'5 i un 5'5% més cars si es compren a taquilla i no a les màquines automàtiques. La Generalitat sanciona la companya després d'avisos reiterats.

Tren Alvia, de llarga distància. / Getty Images

Tren Alvia, de llarga distància.

Barcelona

La Generalitat ha sancionat Renfe per no informar als usuaris que el preu d'un bitllet de llarg recorregut és més car si es compra en una taquilla i no en una màquina automàtica. En concret el preu es pot arribar a encarir un 5,5%. El conseller d'economia i empresa, Jordi Baiget, ha explicat que la sanció s'imposa perquè l'Agència Catalana del Consum, després de visitar l'estació de Barcelona Sants, van comprovar que ni la megafonia, ni cap cartell, informa d'aquesta diferència de preu.

La multa arriba com a última solució perquè el departament ja havia demanat "de manera reiterada", ha dit Baiget, que s'informés als consumidors.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir