Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Foment exigeix a Vueling un pla de contingència per als mesos d'estiu

El secretari d'Estat d'Infraestructures, Julio Gómez-Pomar, ha assenyalat avui que l'aerolínia Vueling haurà de presentar demà un pla de contingència que detalli els mitjans -aeronaus i tripulació- amb els quals compta per fer front als mesos de juliol, agost i setembre.

El secretari d'Estat d'Infraestructures, Julio Gomez Pomar, al acabar la reunió amb Vueling. / Kiko Huesca (EFE)

El secretari d'Estat d'Infraestructures, Julio Gomez Pomar, al acabar la reunió amb Vueling.

Després de la reunió durant gairebé dues hores dels representants de Vueling, encapçalats pel seu president, Javier Sánchez-Prieto, i del Ministeri de Foment, per la ministra en funcions, Ana Pastor, Gómez-Pomar ha assegurat que l'aerolínia haurà d'explicar "amb total claredat" amb quins mitjans compta per fer front a la temporada estival.

El secretari d'Estat ha recordat que s'ha obert un expedient informatiu a la companyia aèria i que s'examinarà "cas per cas" per determinar quines mesures es prenen.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir