Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
INSTITUCIONS

Hugues inicia el mandat "amb curiositat i interès"

El nou representant del copríncep francès assenyala dos reptes essencials: la negociació amb l'UE i els problemes financers derivats de l'afer BPA en la seva visita al país

El cap de Govern, Antoni Martí, i el nou representant personal del copríncep francès, Jean-Pierre Hugues. / M.T. (ANA)

El cap de Govern, Antoni Martí, i el nou representant personal del copríncep francès, Jean-Pierre Hugues.

Andorra la Vella

El nou representant del copríncep francès inicia el mandat amb dos reptes: les relacions amb la UE i els problemes financers derivats de l'afer BPA.

Jean-Pierre Hugues, el substitut de Thierry Lataste, està realitzant avui la seva primera visita al Principat per conèixer els representants polítics i l'estructura institucional del país. A primera hora ha mantingut una trobada amb el cap de Govern, Antoni Martí, que li ha traslladat el seu punt de vista sobre com concep les relacions entre Andorra i França.

Hugues, per la seva banda, ha assegurat que inicia aquesta nova responsabilitat amb "curiositat i interès", i ha assenyalat com a reptes més importants les relacions amb la UE i els problemes financers derivats de l'afer BPA.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir