Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L’ANC i Òmnium Cultural fan una crida a la participació en la Diada d’enguany

De moment, estan a la meitat d'inscrits del que tenien previst per aquest mes agost

Tres membres de l'ANC i Òmnium de Lleida que mostren o porten posada la samarreta de la Diada. / Busoms E. (ACN)

Tres membres de l'ANC i Òmnium de Lleida que mostren o porten posada la samarreta de la Diada.

Lleida

L'Assemblea Nacional Catalana i Òmnium Cultural han fet una crida avui a Lleida a la participació perquè el proper 11 de Setembre sigui un any més un èxit de participació. Tindran feina perquè, de moment, estan a la meitat d'inscrits del que tenien previst per aquest agost.

Són 50 mil i creuen que un cop superat el pont d'aquest cap de setmana podran arribar als 100 mil que esperen per la setmana vinent. En tot cas, en la presentació de la samarreta i d'alguns, encara pocs, detalls dels actes, la vicepresidenta d'Omnium, Marina Gensana, feia una crida a la participació perquè, segons recordava, cada setmana, des del Consell de Ministres, s'acorden nous atacs contra Catalunya i, per tant, nous motius per sortir al carrer. Motius que van més enllà de la independència, ja que segons Gensana, ja és una qüestió de democràcia contra “les clavegueres de l’Estat”.

Pel que fa als actes, han explicat que el dia 11 de setembre, a les 17.14, les campanes de la Seu Vella de Lleida marcaran l'inici de la mobilització, que anirà seguit de la lectura d'un manifest. Després es farà el mateix a Berga, Salt, Tarragona i Barcelona. Per culminar, s'enlairarà un coet a cada ciutat per anunciar el moment d'aixecar tots alhora aquests punts que simbolitzaran un país que batega a l'uníson per reivindicar la República Catalana.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir