Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
CULTURA

Loquillo presenta el seu nou "Viento del Este" a la Tarraco Arena Plaça

El mite del rock estatal oferirà el seu nou disc a la TAP aquest dissabte enmig de la seva gira "Salud y Rock 'n Roll 2016". El barelonès no s'oblidarà dels himnes que l'han portat a l'èxit.

Tarragona

La Tarraco Arena Plaça es prepara per acollir, aquest dissabte, un dels mites musicals del panorama pop-rock estatal, Loquillo. Als seus 55 anys es troba oferint un seguint de concerts emmarcats en la seva gira “Salud y Rock ‘n Roll 2016”.

CEDIDA

CEDIDA / WWW.LOQUILLO.COM

CEDIDA

CEDIDA / WWW.LOQUILLO.COM

Loquillo porta 35 anys composant i girant per tot l’Estat. La seva música i la seva carrera s’han caracteritzat per l’actitud de l’artista, que l’ha portat a ser un dels musics més estimats d’Espanya i a convertir-se en un mite. El barcelonès oferirà el seu nou treball “Viento del Este” però sense oblidar els himnes que l’han acompanyat tota la seva carrera com la mítica Cadillac Solitario.

Per al seu nou disc, s’ha rodejat de la que ha denominat “la banda més perfecta del rock espanyol”: Igor Paskual (guitarra), Josu García (guitarra), Mario Cobo (guitarra), Alfonso Alcalá (baix) i Laurent Castagnet (bateria).

Eva Hidalgo

Eva Hidalgo

Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir