Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Girona vol ser la capital del ciclisme

Girona es vol convertir en la capital del ciclisme, no només per fomentar l'ús de la bicicleta sinó per generar negoci a la ciutat. Per començar, han dissenyat un projecte que preveu una inversió de gairebé 2 milions d'euros. Falta, però, la complicitat de la Generalitat i la Unió Europea per finançar-ho.

L'estació de girocleta de la Plaça Marquès de Camps. / R.M.

L'estació de girocleta de la Plaça Marquès de Camps.

Girona

El projecte, a quatre anys vista i amb un un cost de 1’9 milions d'euros, pretén impulsar empreses vinculades a la indústria de la bicicleta, a la mobilitat i els serveis i, al mateix temps, completar la xarxa de carrils bici de Girona.

La primera de les accions previstes és una prova pilot per millorar la seguretat dels ciclistes a les rotondes. L'alcaldessa de Girona, Marta Madrenas qualifica el projecte d'ambiciós.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Marta Madrenas, alcaldessa de Girona

00:00:0000:06
Descargar

Aquest pla, dissenyat amb la col·laboració de 30 entitats i empreses relacionades amb el ciclisme està pendent de rebre el suport de la Generalitat i finançament europeu.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir