Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Agricultura buscarà que el pressupost de 2017 augmenti en 30M d'euros

Optimisme i bones expectatives entre els 336 expositors que participen a la 62a Fira de Sant Miquel de Lleida

La consellera d'Agricultura Meritxell Serret a l'acte d'inauguració de la 62a Fira de Sant Miquel de Lleida. / RÀDIO LLEIDA

La consellera d'Agricultura Meritxell Serret a l'acte d'inauguració de la 62a Fira de Sant Miquel de Lleida.

Lleida

La Conselleria d'Agricultura es marca com a prioritat augmentar els pressupostos del departament pel 2017 en uns 30 milions d'euros, i apropar-se als 340 milions. És la xifra que ja preveien els comptes fallits d'aquest any.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

MERITXELL SERRET, consellera Agricultura: els pressupostos de 2017 s'han d'apropar als 340M€

00:00:0000:06
Descargar

La consellera, Meritxell Serret, assegura que “aquest és el punt de partida del departament”, després de 5 anys de retallades en què els pressupostos de la Conselleria d’Agricultura van baixar un 47 per cent.

La consellera diu que està al costat del sector agrícola, després que JARC hagi demanat incrementar el pressuposto del departament i que el sindicat Unió de Pagesos hagi assegurat que se senten abandonats. Serret diu que les seves prioritats passen per recuperar els recursos per la pagesia, combatre els danys de la fauna cinegètica i salvatge, la internacionalització del sector agrícola i el relleu generacional.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir