Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El reagrupament familiar torna a augmentar

Després d'anys d'estancament, aquest any es tancarà amb un augment de permisos de residència per reagrupament familiar a les comarques de Girona. Un 2% més que el 2015 segons les dades de l'Oficina d'Estrangeria del Govern. És l'única demarcació catalana on augmenta el reagrupament familiar.

ACN

Girona

L'any passat es van autoritzar 1.181 permisos de residència per reagrupament familiar, a persones que fa anys que van arribar a Girona i que ara demanen poder portar la seva família cap aquí. Aquest 2016 han augmentat aquests permisos, i abans de tancar l'any, ja s'han emès 1.195 autoritzacions.

La majoria dels que demanen el reagrupament familiar són homes que van arribar aquí abans dels anys de crisi i que en obtenir la nacionalitat i en millorar la seva situació econòmica, ara, demanen autorització per fer venir els seus familiars. La majoria de Marroc, Hondures i Gàmbia.

Segons el subdelegat del govern a Girona, Juan Manuel Sánchez Bustamante, aquesta xifra seguirà augmentant.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Juan Manuel Sánchez Bustamante, subdelegat del govern a Girona

00:00:0000:06
Descargar

Segons les dades de l'oficina d'estrangeria de Girona, aquest any també han començat a repuntar les sol·licituds de residència i treball; es tancarà l'any amb prop de 3.000. Augementen, sobretot, els permisos de treball entre persones de països llatinoamericans com Hondures.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir