Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
TGN 2018

El compromís de l'Estat amb els Jocs continua sent només verbal

El nou executiu dóna ple suport a Tarragona per posposar un any els Jocs Mediterranis, però l'aportació econòmica continua sent una incògnita.

Es crearà una comissió de diàleg permanent amb Madrid per concretar els aspectes pendents.

Els beneficis fiscals es prorrogaran un any més

Reunió entre el ministre d'Educació, Cultura i Esports, Íñigo Méndez de Vigo, amb l'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, sobre els Jocs del Mediterrani. / ACN

Reunió entre el ministre d'Educació, Cultura i Esports, Íñigo Méndez de Vigo, amb l'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, sobre els Jocs del Mediterrani.

Tarragona

L'organització dels Jocs Mediterranis Tarragona 2018 aconsegueix un compromís verbal del nou govern amb la cita esportiva, però sense rastre encara de l'aportació estatal pendent.

El comitè tarragoní torna de Madrid amb les mans buides, sense saber com ni quan arribaran els 12 milions pendents de les arques de l'executiu. Això sí, el nou ministre beneeix el canvi de data i vol treballar per garantir-ne la viabilitat: a partir d'ara formarà part activa també de l'engranatge organitzatiu ocupant una cadira que fins ara estava buida, la de vicepresident organitzatiu.

D’altra banda, també es crearà un grup de treball permanent per concretar les aportacions. Josep Fèlix Ballesteros, l'alcalde de Tarragona, diu que “cal actualitzar xifres en funció de l’endarreriment i els costos derivats. El que és important és que per primera vegada el govern entra a la sala de màquines”.

“Una tranquilidad enorme”

Per la seva banda, el president del COE, Alejandro Blanco, diu que la trobada ha estat una injecció de seguretat després d'estar setmanes amb els Jocs fent equilibris a la corda fluixa.

Beneficis prorrogats

El govern ha manifestat la seva voluntat d'incloure una partida per Tarragona 2018 als pressupostos de l'any vinent. També ha garantit que els beneficis fiscals per les empreses patrocinadores es mantindran durant 12 mesos més en motiu de l'ajornament.

Eva Hidalgo

Eva Hidalgo

Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir