Fan tremolar la lliga
El Girona s'imposa al camp del Huesca i es consolida en la segona posició
Girona
Deia el tècnic, Pablo Machín, abans del partit a Osca que guanyar a El Alcoraz davant d'un rival tan sòlid a casa com el Huesca seria donar un cop de puny sobre la taula. I avui la taula encara tremola.
Els gironins van guanyar per 1-2, remuntant i tornant a donar una imatge de solvència que res té a veure amb l'equip dubitatiu que va començar la lliga.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Pablo Machín, entrenador del Girona
Nagore va avançar els locals al minut 4 en una jugada d'estratègia però, als 13', Portu ja havia empatat el partit i, als 29', Borja García va establir l'1-2 que ja no es mouria en els 60' restants.
Borja garcía s'ha convertit en el màxim golejador de l'equip amb 6 gols. Portu ja ha donat 6 assistències
És el quart triomf en cinc jornades del Girona, que comença a agafar distàncies amb els perseguidors. El primer dels equips que queda fora de l'ascens directe, el Reus, ja és a 3 punts i el primer dels que no jugaria el play off, l'Elche, a 5 punts.
Tot això, abans de rebre a Montilivi (diumenge a les 12:00) el líder de la categoria, el Levante, que ahir va veure suspès el seu partit contra el Rayo Vallecano.
Punxada
La victòria del Girona contrasta amb la primera derrota del curs de l'Uni Girona a la lliga femenina de bàsquet. En un Fontajau ple, les gironines van caure per 76-85 contra el Perfumerías Avenida de Salamanca, que és el nou líder per bàsquet average.

Raül Muxach
En Ràdio Girona desde 1998. Redactor de informativos y narrador de partidos de futbol y baloncesto.




