Vallrufea i Torre Salses segueixen "vius"
Tots dos projectes projectes comercials per al futur desenvolupament del sector a la ciutat de Lleida segueixen endavant, diu Àngel Ros

Primer pla de l'alcalde de Lleida, Àngel Ros, durant el discurs que ha fet al tradicional dinar de Nadal amb els mitjans de comunicació, el 14 de desembre de 2016(ACN)

Lleida
Els projectes comercials de Vallrufea, i, de Torre Salses, a la ciutat de Lleida, continuen endavant. Els dos projectes comercials per al futur desenvolupament del sector a la ciutat de Lleida, segueixen vius, ha dit l'alcalde de Lleida, Àngel Ros.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
ÀNGEL ROS: 'és una satisfacció que tant Vallrufea com Torres Salses vagin seguint el seu procès endavant'
Els promotors del primer, de Vallrufea, van presentar divendres passat la llicència d'obres. Vallrufea, uns 20 mil metres quadrats al Camp Escolar, ja ha presentat el pla de reurbanització i parcel·lació del sector.
I, Torres Salses, uns 55 mil metres quadrats entre la Bordeta i els Magraners, ha corregit els requeriments fets per Urbanisme de la Generalitat, tant en mobilitat amb l'obertura d'un nou vial que dona al carrer Almeria, i com amb la carretera de Tarragona, i també en l'informe econòmic i financer requerit. La Comissió municipal d'Urbanisme de la Paeria és previst que li donarà llum verda demà.
L'alcalde afirma que Lleida necessita desenvolupaments comercials, amb paquets mitjans i grans. Ho ha dit a preguntes dels periodistes, durant el tradicional dinar de Nadal amb els mitjans de comunicació.




