Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
FINANCES PÚBLIQUES

Prop de 3 milions d'avenç de fons per sufragar les despeses judicials de l'AREB

L'entitat havia previst 250.000 euros de pressupost per a despeses de les demandes derivades del cas BPA

Fonts jurídiques consultades per la SER afirmen que aquestes despeses estarien "fora de mercat"

Compareixença dels responsables de l'AREB al Consell General.

Compareixença dels responsables de l'AREB al Consell General. / Arxiu (ANA)

Compareixença dels responsables de l'AREB al Consell General.

Andorra la Vella

El Govern ha aprovat un avenç de fons de gairebé 3 milions d'euros per atendre les despeses dels processos administratius i judicials per part de l’Agència Estatal de Resolució d’Entitats Bancàries, l'AREB, com a conseqüència del procés de resolució de BPA.

La partida inicial de l'AREB prevista per aquestes despeses era de 275.000 euros, i això no seria suficient per fer front als costos derivats de l'allau de reclamacions i demandes interposades contra l'organisme. És per aquest motiu que, s'ha autoritzat, per la via d'urgència, un avenç de fons de prop de 3 milions d'euros, i s'ha sol·licitat l'aprovació d'un suplement de crèdit per aquest import.

Aquest suplement haurà d'adoptar la forma de projecte de llei i enviar-se al Consell General, que haurà de decidir si l'aprova. Si no, l'executiu es veuria obligat a retallar, entre d'altres, un milió d'euros destinats a la construcció de l'heliport nacional i 600.000 que té previstos per a la protecció de torrents i rius.

Segons fonts jurídiques consultades per la SER, 3 milions d'euros és una xifra que estaria fora dels preus de mercat.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir