Fins ara, Jordi
Aquest dimecres esperàvem la visita de l'escriptor tarragoní Jordi Tiñena amb motiu de la seva nova novel.la "Joc d'Identitats". Malauradament ens va deixar el divendres 23 de març. A mode d'homenatge recuperem la seva última visita als nostres estudis.

Jordi Tiñena als estudis de SER Tarragona l'octubre de 2017 / Jordi Cartañá

El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Entrevista el somriure del Viking (31/10/2017)
Tarragona
El divendres 23 de març es va saber la notícia de la mort de l'escriptor tarragoní Jordi Tiñena. Algú a qui procuràvem convidar als nostres estudis cada cop que treia llibre nou. Persona culta, propera, intel.ligent i mol estimada pel món educatiu fa pocs mesos va passar per SER TArragona per presentar-nos la seva avant penúltim treball: "El Somriure del Viking". Aquest dimecres 28 de març l'esperàvem per conversar sobre el seu nou llibre 'Joc d'Identitats' just acabat de publicar. Malauradament la bona estona que volíem passar amb ell ja no serà possible. El nostre reconeixement, doncs, recuperat la seva darrera visita a la nostra antena i el nostre condol més sentit i sincer per a familiars i amics.
Era llicenciat en Filologia Hispànica i en Filologia Catalana -en aquest cas també s’havia doctorat amb una tesi sobre la novel·la històrica catalana vuitcentista-. En la seva faceta de professor, havia exercit la docència com a catedràtic d’ensenyament secundari. Durant la seva trajectòria va guanyar el Premi de Novel·la Ciutat d'Alzira (1994) i Premi Pin i Soler de Narrativa (1998), el Premi Tarragonès de creació (2015) i el Premi Enlaira a la Trajectòria (2016).




