Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Alerta, encara que hagi plogut

Els bombers alerten que encara que hagi plogut molt els últims dos mesos, el risc d'incendi és alt, com cada estiu. Ahir hi va haver el primer ensurt de la temporada a Llançà, on les flames van cremar 7'5 Ha i el vent va fer témer que poguessin creuar la carretera i anar en direcció a Sant Pere de Rodes.

Els bombers apagant les flames del foc de Llançà. / Imatge: Bombers

Els bombers apagant les flames del foc de Llançà.

Llançà

El cap dels bombers a Girona, Antoni Rifà, recorda que tot i que ara portem un parell de mesos amb molta pluja, la sequera prèvia va ser important i a sota de la vegetació verda n'hi ha de seca i això és combustible.

L'exemple, l'incendi d'ahir a Llançà, on -recorda Rifà- havia plogut abans. El cap dels bombers diu que ha arribat el moment d'extremar la prudència.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Antoni Rifà, Bombers

00:00:0000:06
Descargar

A Llançà s'han cremat 7'5 hectàrees de vegetació. Segons les primeres investigacions dels Agents Rurals, l'origen del foc apunta a un incident relacionat amb una línia elèctrica.

Tot i que són poca cosa les hectàrees cremades, és el foc més important del que portem d'any i el vent n'hauria pogut complicar l'extinció si les flames haguessin aconseguit saltar la nacional 260 i anar cap a Sant Pere de Rodes..

Raül Muxach

Raül Muxach

En Ràdio Girona desde 1998. Redactor de informativos y narrador de partidos de futbol y baloncesto.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir