Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Els aiguamolls de l'Empordà volen recuperar la bassa de les Garrigues

Actualment és el principal abocador del Parc Natural

S'hi ha trobat bicicletes o matalassos

Als Aiguamolls de l'Empordà, volen recuperar la bassa de les Garrigues, que ara mateix és el principal abocador del parc natural. S'hi havien trobat bicicletes i fins i tot matalassos.

La bassa de les Garrigues no és l'únic abocador incontrolat del parc natural, però sí el més important. Està al costat de l'antic abocador de Roses i ara hi llencen deixalles de tota mena.

El director del Parc Natural Sergi Romero explica que vol recuperar aquest estany d'aigua dolça pel seu valor ecològic. El principal problema, però, és que està en mans privades.

La millor via, segons el director Sergi Romero, és instar els ajuntaments a netejar el més aviat possible aquests abocadors.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Sergi Romero, director del Parc Natural dels Aiguamolls de l'Empordà

00:00:0000:06
Descargar

Un altre espai que es recuperarà serà la Mugueta, l'antic braç de la Muga, que connecta la Farinera de Castelló d'Empúries amb la zona dels estanys, del nord del parc natural.

David Parreño Mont

David Parreño Mont

Cubre información local en Ràdio Girona desde 2018. Graduado en Humanidades y Periodismo por la Universitat...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir