Els primers refugiats sirians arribaran a Andorra la setmana vinent
L'arribada estava prevista per abans de l'inici del curs però es va veure endarrerida per problemes burocràtics al Líban

Refugiats sirians a Atenes protesten davant el Ministeri de Migració per exigir millors condicions de vida als camps dels afores de la capital grega. / ORESTIS PANAGIOTOU (EFE)

Andorra la Vella
Els primers refugiats sirians arribaran al país el proper 25 d'octubre. Així ho ha confirmat el col·lectiu Obrim-los, Obrim-les.
L'arribada estava prevista per abans de l'inici del curs escolar, però es va veure endarrerida degut a problemes burocràtics al Líban. Ara les primeres set persones refugiades ja disposen de la documentació necessària per abandonar els camps de refugiats on es troben, i s'espera que arribin al Principat la setmana vinent.
Es tracta de dues famílies, 2 adults i dos adolescents i un matrimoni amb un bebé, que viuran a Andorra la Vella i Sant Julià, respectivament.
Pel que fa als altres 13 refugiats que ha d'acollir el país, es desconeix quan arribaran a Andorra.




