L'Ajuntament de Maó invertirà 45.000 euros en la renovació dels parcs infantils
Es faran intervencions en 13 parcs infantils de la ciutat

Ajuntament de Maó

Mahón
L'Ajuntament de Maó invertirà 45.000 euros en el pla de manteniment i renovació dels parcs infantils de la ciutat.
Es tracta d'abordar les necessitats evidenciades en un estudi sobre l'estat d'aquests espais per garantir que estiguin en les millors condicions.
El repte és dur a terme les intervencions de manteniment i renovació de cara la primavera, període en el qual s'incrementa la demanda per part de les famílies i els fills que gaudeixen de les instal·lacions.
Un dels primers parcs infantils on s'estan executant reformes és el de la plaça Trianón, substituint el paviment de cautxú per un de gespa artificial que incrementarà la seguretat.
L'Ajuntament de Maó preveu millorar els parcs ubicats a Bastió, Santiago, Ses Rodees, Andrea Doria, Borja Moll, Molí des Pla, Ses Voltes, Giuseppe Chiesa, Albert Camus, Fort de l'Eau, Malbúger i Plaça Eivissa.




