Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El camí a seguir a la UdG d'aquí al 2030

Parlem del pla estratègic que ha aprovat el centre acadèmic amb el rector Quim Salvi

Un moment previ a l'entrevista / UdG

Un moment previ a l'entrevista

Girona

La Universitat de Girona vol que cada cop més estudiants facin dues carreres perquè tinguin un coneixement més ampli. Ho ha anunciat en una entrevista a Ràdio Girona el rector de la UdG, que es basa en l'èxit que ha tingut la combinació de graus de filosofia i economia, i d'enginyeria i ADE.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Quim Salvi, rector de la UdG

00:00:0000:06
Descargar

De cara als propers anys, el rector de la UdG Quim Salvi creu que cal fer una aposta per la innovació i per l'administració electrònica. També canviaran els plans d'estudi per fer un incís especial per la innovació.

És una de les potes del nou pla estratègic de la universitat de cara el 2030. La Universitat de Girona reorienta la seva estratègia perquè els estudiants de lletres també tinguin coneixements de ciències.

El rector de la universitat defensa que volen preparar els futurs graduats als canvis que vindran. Volen fer que les diferents facultats col·laborin més entre si, i preveuen crear nous grups de recerca.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir