Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Caixa o faixa

El Girona es juga una part molt important de les seves opcions de permanència al camp del Valladolid

Els castellans estan en descens però només tenen dos punts menys que el Girona

Eusebio medita tornar a canviar el sistema tàctic

Un moment del partit / Cedida pel Girona

Un moment del partit

Girona

Després de guanyar al camp del Leganés semblava que la permanència del Girona era cosa d'esperar però 5 derrotes consecutives han ficat el conjunt que prepara Eusebio Sacristán al tren que el porta cap a Segona Divisió.

A Zorrilla (20:30), però, té una nova parada per baixar-ne. Necessita, com a mínim, no perdre per frenar la sagnia ocasionada pel 0 de 15 i una victòria seria un bàlsam per al tram final perquè el deixaria amb +5 sobre el descens quan quedarien 12 punts en disputa. No seria definitiu però sí que permetria respirar per primer cop en molt de temps.

La derrota, en canvi, no només el podria fer-lo entrar en zona de descens (hi cauria si el Levante puntués) per primer cop des que és a Primera, sino que podria fer que no depengués de si mateix.

El tècnic ha fet dos canvis a la convocatòria respecte als que es va emportar a Vigo. Entren Ramalho i el Choco Lozano en el lloc del canterà Soni i d'Aleix García, que de titular a Balaídos passa a quedar-se en terra.

Després del partit contra el Celta, Stuani va erigir-se en portaveu davant dels mitjans i va reconèixer sense embuts que amb 3 centrals i amb Portu al seu costat al davant -l'esquema que feia servir Machín- se sentien més còmodes. Eusebio no ha confirmat que hi hagi d'haver canvi però tampoc ho ha negat.

Raül Muxach

Raül Muxach

En Ràdio Girona desde 1998. Redactor de informativos y narrador de partidos de futbol y baloncesto.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir