El PSOE de Menorca inicia la precampanya del 26M
Aquest dimecres presentarà les llistes insulars senceres al Consel i al Parlament

Els caps de llista donen per iniciada la precampanya electoral del 26-M tot i que aquest dimecres tenen el primer gran acte públic. / PSOE Menorca

Mahón
"Ara toca ca nostra". Amb aquestes paraules els dirigents i candidats del PSOE Menorca a les eleccions al Consell, Susana Mora i al Parlament, Marc Pons, han iniciat la precampanya electoral de cara al 26 de maig. Tot això s’ha d’escenificar aquest dimecres amb la presentació d'aquestes dues candidatures al Pati des Mercat des Castell a partir de la una de la tarda.
Susana Mora espera que l’embranzida que els ha donat els resultats de diumenge els serveixin per iniciar amb més força aquesta precampanya.
Per la seva part, Marc Pons, apunta que el seu objectiu és que Menorca es deixi sentir, com fins ara, en el Govern balear a l’hora d elegislar oferint una visió diferent de la que tenen a les altres illes.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




