20 persones contractades per fugir del 'sol, platja i festa' a Lloret
El consistori diu que molts hotels segueixen la reconversió buscant un públic familiar i que serà implacable

L'alcalde de Lloret de Mar, Jaume Dulsat / Ràdio Girona

Lloret de Mar
Aqust any hi haurà 40.000 visitants menys d'Alemanya. Un símptoma, segons l'Ajuntament, de que el pla de reconversió turístic va donant resultats. Per no abaixar la guàrdia, aquest any hi haurà 8 agents cívics que recorreran els carrers tant de dia com de nit per garantir la seguretat de turistes i veïns.
A més, també hi haurà 4 vigilants de pràctiques a les platges i 4 informadors als carrers principals. Mesures que l'alcalde de Lloret, Jaume Dulsat, diu que són per garantir la seguretat d'una destinació turística que cada vegada està més allunyada del turista jove que ve per l'alcohol i la festa.
També diu que seràn implecables amb les males pràctiques. De fet, algunes discoteques no podran obrir aquesta temporada i s'instauraran 3 inspectors i un administratiu que vetllaran per la legalitat i el bon funcionament dels 3.500 apartaments turístics. També posaran el focus en mesures ambientals, com serveis extra en la neteja de platges, l'ús de materials reciclables o les platges sense fum.




