Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Gaspatxo de meló d'alger i bresquilla

El Rebost (13/07/2019): Gaspatxo de meló d'alger i bresquilla

El Rebost (13/07/2019): Gaspatxo de meló d'alger i bresquilla

00:00:0000:06
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Valencia

A l'estiu, el gaspatxo en un clàssic i no podem prescindir d'ell. Però cal buscar variants que ens donen un toc més fruiter i lleuger per al dies de més calor. Jo vos he preparat un gaspatxo de meló d'alger amb un toc melós de la bresquilla. La veritat és que t'ho pots prendre en qualsevol moment del dia, per a menjar o per a sopar, o fins i tot quan vens mort de set de córrer amb esta calor. Després de córrer l'altre dia que vaig fer un bol després de 15 km corrent. La veritat és que és reparador i molt saludable.

INGREDIENTS

600 mg de tomaques

500 g de meló d'alger

30 g ceba

40 g de pimentó verd

1 all

Sal

2 *c/s d'oli

3 c/s vinagre de vi blanc

1 bresquilla roja

Celiandre

c/s: cullerada sopera

Santiago Hernández

Santiago Hernández

PREPARACIÓ

La preparació és molt senzilla.  Pelem les tomaques i llevem la part dura del centre. N'afegim la ceba, el pimentó, l'all, la sal, l'oli i el vinagre de vi blanc. Triturem fins que tinga la textura desitjada. Finalment n'afegim el meló d'alger i continuem triturant fins que estiga ben integrada. Provem i rectifiquem del que creguem que li puga vindre bé.

Finalment emplatem i tallem la bresquilla a daus. Els afegim al centre a manera de crostons juntament amb unes fulletes de celiandre. Li donarà un toc especial que segur que vos encantarà.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir