Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
Fiestas

Nit de Dj's de Los40 a "Estiu al port" de Maó

El 30 d'agost la zona de l'estació marítima farà des de les 21,30 i fins a les dues de la matinada una sessió de Dj's organitzada per Los40

La festa dels Dj's s'emmarca dins del progarama "Estiu al port" que s'ha presentat aquest dimecres. / Jordi Ribera

La festa dels Dj's s'emmarca dins del progarama "Estiu al port" que s'ha presentat aquest dimecres.

Mahón

El port de Maó es convertirà un estiu més en una zona dedicada a la cultura durant vàries nits fins a les festes de la ciutat. Aquest dissabte ja hi haurà un mercat de nit, antiquaris i brocanters. El 9 d’agost el Club Marítim de Maó farà diverses activitats i es celebrarà una nit de l’art.

El 14 d’agost serà el torn d’una cantada d’havaneres. El dia 30 el plat fort serà una sessió de Djs organitzada per  Los40.Hi prendran part BBrothers, el grup dance dels 90 ASAP, la Dj de Los40 Cristina Boscá juntament amb Óscar Martínez, també de Los40 i Kike Sastre.

La darrera nit d’activitats serà el 9 de setembre durant la tradicional festa del port. Totes aquestes actuacions s’han presentat aquest dimecres a Maó.

El batle, Héctor Pons, explicava que un dels objectius de la iniciativa és peatonalitzar el port com ja es va fer ocasionalment en el passat mandat. La primera tinent de batle, Conxa Juanola, també ha recalcat la necessitat de dinamitzar el port de la ciutat.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir