Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
Conciertos

Feliu Ventura, Pau Alabajos o Mar Aranda entre d'altres aquest cap de setmana a Castelló

Pau Alabajos aquest cap de setmana a Castelló / Pau Alabajos

Pau Alabajos aquest cap de setmana a Castelló

Castellón

L’Institut Valencià de Cultura oferirà el pròxim cap de setmana a Castelló quatre cites musicals ineludibles al Teatre Principal, dins de la programació del Trovam, la Fira Valenciana de la Música, que té lloc a la capital de la Plana del 7 al 9 de novembre: dos nous concerts de Sonora, el circuit de la música valenciana, a càrrec de Pau Alabajos i Feliu Ventura, i els concerts de Carles Dénia, amb el ‘Cant espiritual’ d’Ausiàs March, i de Mara Aranda, amb ‘Les corts de l’amor’.

Carles Dénia posarà en escena el dijous 7 de novembre a les 22.00 hores el ‘Cant espiritual’, l’espectacle a partir dels poemes d’Ausiàs March que incorpora tocs de ‘jazz’, flamenc, cant valencià, música mediterrània, bolero americà i molt de ritme.

El cantautor de Torrent Pau Alabajos oferirà un concert molt especial amb la Banda Municipal de Castelló el divendres 8 de novembre a les 20.00 hores al Teatre Principal de Castelló, on farà un recorregut per la seua trajectòria musical amb el nou format dels arranjaments per a banda.

L’endemà, el dissabte 9 de novembre, el xativí Feliu Ventura presentarà el seu nou treball discogràfic, ‘Convocatòria’, també al Teatre Principal a les 20.00 hores, en una sessió doble que anirà seguida de l’actuació de Mara Aranda a les 22.00, una de les veus més importants del ‘folk’ mediterrani, presentant el seu espectacle ‘Les corts de l’amor’.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir