L'Uni es complica el futur europeu a Hongria
Va perdre per 66-56 a la pista del Sopron i, a falta de 4 jornades per acabar, fins i tot se li complica jugar l'Eurocup
El Sopron va ser un cicló i al descans ja doblava en punts l'equip gironí

Marta Xargay ahir a Hongria. / Imatge: Euroleague Women

Girona
Exagerant una mica podríem dir que l'Uni Girona ja arribar 30 minuts tard al partit. O que el Sopron va fer-ho a l'hora que tocava. El 42-21 que hi havia al descans o el 53-30 després del tercer quart evidencien que el conjunt gironí no van ensenyar la seva millor versió.
A la major intensitat local s'hi va sumar l'encert i el desencert visitant. L'Uni va acabar amb un percentatge de llançaments de camp del 30% i 20 pilotes perdudes.
- Rosó buch deixa l'uni
La pròpia Sonja Vasic va fer servir la paraula "vergonya" per analitzar la derrota, que deixa el conjunt que prepara Èric Surís amb molt poc marge de classificació per als quarts de final i també complica l'opció d'acabar jugant d'Eurocup.
Només la reacció a l'últim quart (13-26) va aconseguir portar el marcador a una cosa raonable (66-56) que, malgrat tot, no evita caure fins a l'última posició del grup B. Va ser la tercera derrota seguida entre lliga i competició europea.
Diumenge visita la pista de l'Ensino de Lugo, on les gironines no poden tornar a fallar si volen conservar el liderat de la Liga Endesa.




