La presidenta de la Cambra titlla de vergonyosa la situació dels trens a Tarragona
En una entrevista que hem fet al seu despatx hem repassat alguns dels principals temes de l'actualitat del Camp de Tarragona. Des de infraestructures fins a l'explosió d'IQOXE passant per la manca de comerços oberts els dies que arriben creueristes a la ciutat.

Laura Roigé i Jordi Cartañá / Eva Hidalgo

Tarragona
Hem fet cap al despatx de la presidenta de la Cambra de Comerç de Tarragona per conversar una estona sobre els diferents temes que ocupen i preocupen de l'actualitat de la demarcació de Tarragona. Amb Laura Roigé hem encetat l'entrevista parlant de l'explosió d'IQOXE i ha demanat que s'utilitzin les noves tecnologies per informar a la població en cas que es repeteixi un incident com aquest i ha avisat que a partir d'ara cal canviar les regles del joc.
També hem parlat de la situació dels trens l'ha titllat de vergonyosa i s'ha mostrat preocupada per la manca d'una política clara a l'hora de tenir comerços oberts amb l'arribada dels creueristes en diumenge.




