Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
Residuos

La nova planta de tractament de residus de Milà funcionarà a l'estiu

El Consorci de Residus inspecciona les obres i confirma que tot es troba dins dels terminis

Aquest serà l'aspecte de la nova planta de tractament de residus un cop estigui acabada. / CIMe

Aquest serà l'aspecte de la nova planta de tractament de residus un cop estigui acabada.

Mahón

La nova planta de tractament de residus de Milà valorada en 550.000 euros estarà en funcionament a l’estiu dins dels terminis previstos. Així ho han pogut constatar aquest dijous els responsable del Consorci de Residus a la visita que han fet a les instal·lacions de Milà. Aquesta nau amb la nova maquinària ha de permetre rebaixar notablement els fems de rebuig.  Es calcula que es podrà reciclar fins el 70% del total de fems que es generin a l'illa.

La posada en funcionament d’aquesta nova planta s’ha de complementar amb canvis a la recollida de fems als municipis que, en breu, passarà a ser porta per porta i de forma selectiva. Maite Salord recorda que això haurà de permetre complir amb les exigències de la Unió Europea sobre reciclatge.

Per altra banda el Consorci de Residus i Energia ha anunciat l’aprovació del projecte per arranjar el molí de generació eòlica que es troba aturat des de fa uns mesos.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir