Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
Coronavirus Covid-19

Quatre persones a la UCI a Menorca

Tres pacients que eren a planta del Mateu Orfila han passat a Cures Intensives

El virus segueix expandint-se, poc a cpoc, per Menorca / Vektor Kunst/Pixabay

El virus segueix expandint-se, poc a cpoc, per Menorca

Mahón

Menorca ja té a quatre persones a la UCI del Mateu Orfila amb coronavirus. Es tracta del jubilat de l’Imserso i de tres persones més que ahir eren a planta de l’Hospital i que han pasat a Cures Intensives. A més hi ha dues persones a planta i 13 que passen la malaltia al seu domicli mitjançant controls de les UVAC, les Unitats Volants d’Atenció al Coronavirus.

6 al Mateu Orfila, més 13 a casa seva més 4 altes fan un total de 23 persones a l’acumulat de positius. Són dos més que diumenge, un que ha anat a planta i un altre sota control de les UVAC.

A tot això cal afegir que a Menorca, des de dijous s’han fet a Menorca 164 proves per saber si són persones infectades. Pel que fa al personal sanitari, 65 treballadors de Menorca estan sota vigilància activa, però la majoria treballa des de casa en assistències telemàtiques per alleugerir la feina de l’hospital.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir