Acte vandàlic d'homofòbia a Maó
Llencen pintura blanca sobre el banc pintat amb els colors de la bandera LTBIQ+ a Ses Moreres

Uns desconeguts han malmès amb pintura blanca el banc en recordatori de la lluita per la igualtat real del col·lectiu LGTBIQ+ / Xavi Pons Cladera

Mahón
Uns desconeguts han pintat de blanc aquesta passada nit el banc del Passeig de ses Moreres de Maó que lluïa els colors de la bandera LGTBIQ+. Els fets han estat catalogats com un acte deplorable cap a una manifestació pública que pretenia visibilitzar la lluita pels drets i la igualtat real entre persones.penalment es podrien considerar com actes vandàlics, destrosa de mobiliari públic i, tot això, amb l'agreujant d'un delicte d'odi homòfob.
El responsable d’Igualtat a l’Ajuntament de Maó, Toni Carrillos ja ha anunciat que posaran el tema a mans de la policia ja que es tracta d’un acte vandàlic. A més, es restituiran els colors de l’arc de Sant Martí tantes vegades com calgui.
Toni Carrillos ha lamentat l'existència d'una minoria que no accepta la diversitat i s'ha marcat com a repte fer-los veure la seva errada, però, alhora, mantenint la fermesa de mantenir sempre els colros de l'arc de Sant Martí al banc.




