Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
Fiscalía Anticorrupción

La Guardia Civil entra a les oficines d'Autoritat Portuària a Maó, Palma i Eivissa

El president d'APB Joan Gual va ser dut a declarar aquesta passada nit a la comandància de l'institut armat

Les oficines d'APB del port de Maó estan sent escorcollades per la Guardia Civil. / Ràdio Menorca.

Les oficines d'APB del port de Maó estan sent escorcollades per la Guardia Civil.

Mahón

La Guàrdia Civil ha entrat a les set i mitja del matí a les oficines d'Autoritat Portuària de Balears a lport de Maó i impedeix l'accés al seu interior als treballadors de l'ens públic per a poder fer un escorcoll. Ahir a la nit ja ho va fer a les oficines centrals de Palma i aquest divendres també han entrat a les d'Eivissa.

Segons apunta Última Hora, la Guàrdia civil investigaria, entre altres assumptes, l’adjudicació d'uns punts d’amarrament a Menorca i unes licitacions de contractes públics. Fonts d'APB veuen improbable aquest fet ja que no seria lògic investigar temes de Menorca a totes les illes.

Els agents van acudir anit a la seu de l'APB i sembla ser que es van registrar les oficines i es van emportar documentació.

La Fiscalia Anticorrupció es qui va autoritzar aquestes diligències.

El president de l'APB, Joan Gual, i tres directius més , van ser citats a declarar de nit a la comandància de la benemèrita a Palma.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir