La covid obliga a replantejar l'ensenyament als conservatoris
El Conservatori de Música Isaac Albéniz de Girona doblarà els instruments perquè alumne i professor no l'hagin de compartir

Ple telemàtic de la Diputació, aquest dijous / Diputació de Girona

Girona
Les mesures de prevenció de la pandèmia han comportat canvis en els mètodes d'ensenyament, i també ha obligat a replantejar l'ensenyament en escoles de música i conservatoris.
El Conservatori Isaac Albéniz de Girona, per exemple s'ha vist obligat a replantejar l'ús del material perquè alumne i professor no l'hagin de compartir.
També s'ha establert avui una nova tarifa per si al nou curs les classes s'han de tornar a oferir de forma telemàtica. El diputat de la Diputació, Albert Piñeira, ha explicat que l’ensenyament musical canvia completament si no és presencial.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Albert Piñeira: "És difícil fer l'ensenyament amb instrument telemàticament"
El ple de la Diputació de Girona d'aquest dijous també ha aprovat un suplement de crèdit del pressupost del Dipsalut per un import de 118.685 euros per comprar productes farmacèutics i material sanitari, com mascaretes i gel, en prevenció de la covid.
El pagament pel Gloria, encara pendent
Més de mig any després del temporal Gloria les asseguradores encara no han fet totes les valoracions i pagaments a les entitats afectades com el GEiEG, que segons el president de la Diputació Miquel Noguer es podria trobar en una situació de "risc" si no s'abona de forma urgent.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Miquel Noguer: "Hem incidit que fessin via"
Noguer ha assegurat que han "incidit" perquè s'afanyessin a fer el peritatge i pagament.

David Parreño Mont
Cubre información local en Ràdio Girona desde 2018. Graduado en Humanidades y Periodismo por la Universitat...




