Consell i Govern renoven la informació sobre reserves marines de l'Illa
S'ha baratat la cartelleria per reforçar la tasca de vigilància duta a terme per protegir els espais naturals

Les institucions milloren la informació sobre les reserves marines de l'Illa. / CIMe.

Mahón
El Consell Insular de Menorca i el Govern Balear han portat a terme la renovació dels cartells informatius que indiquen els límits de les reserves marines de l’illa. En total s’han baratat cinc cartells a la Reserva Marina del Nord de Menorca i al mateix temps, s’ha aprofitat per col·locar sis de nous a la Reserva Marina de l’Illa de l’Aire, que va ser declarada com a tal l’any passat.
Aquestes tasques formen part de la campanya informativa que s’ha portat a terme enguany i que està complementada amb la tasca de tres embarcacions de vigilància, una situada a Fornells per vigilar la Reserva Marina del Nord, una segona per la Reserva Marina de l’illa de l’Aire i una tercera a Maó, que cobreix tota l’illa.
Així mateix es complementa amb un informador des de terra, un informador per la mar i tres vigilants guardes de pesca que coordinen la seva feina amb els dos inspectors i tècnics de pesca del servei del Consell Insular.
Des del Departament d’Economia i Territori s’ha volgut recordar que les reserves marines son figures de protecció que serveixen per regular els usos i explotació del medi marí per tal d’incrementar-ne la regeneració natural dels recursos i conservar-ne els ecosistemes més representatius.




