Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Els metges de Menorca adverteixen de la situació de col·lapse que viu l'Atenció Primària

Demanen més inversió a l'administració per poder contractar més personal

Imatge de la protesta d'aquest dijous / Simebal

Imatge de la protesta d'aquest dijous

Mahón

Els metges de Menorca adverteixen de la situació de col·lapse que viu l'atenció primària i demanen més inversió a l'administració per poder contractar més personal.

El personal sanitari de l'illa s'ha manifestat aquest dijous en el marc de les mobilitzacions prèvies a la vaga nacional de metges convocada per la Confederació Estatal de Sindicats Mèdics. Ho ha fet no només a l'Hospital Mateu Orfila, com estava previst, sinó que les protestes s'han reproduït també en Centres de Salut com el Canal Salat de Ciutadella o les Unitats bàsiques de salut d'altres municipis.

Els professionals sanitaris demanen que el col·lectiu sigui escoltat i que es puguin abordar de manera conjunta solucions consensuades a la delicada situació actual de sistema sanitari. Consideren que el Reial Decret Llei 29/2020 que empitjorarà encara més tant les condicions laborals dels professionals com la seguretat del pacient.

Entre les peticions fetes es demana també que les decisions sobre la pandèmia les prenguin els professionals sanitaris i no els polítics.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir