Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Camí de rècord

El Girona ja ha utilitzat 29 jugadors en el que portem de temporada a la lliga i és a un del seu sostre històric a Segona.

29 jugadors en 9 partits sí que és una fita; són 6 més que els 23 del curs 09/10 a Segona.

El màxim nombre de jugadors en una sola temporada a la competició regular són els 32 dels cursos 44-45, 96-97 i 99-00 a Tercera.

Jugadors del Girona celebrant un gol a La Romareda. / Imatge: La Liga.

Jugadors del Girona celebrant un gol a La Romareda.

Girona

Amb el debut de Terrats, Monjonell i Jandro Sánchez a La Romareda, l'entrenador del Girona, Francisco, ja ha utilitzat 29 jugadors en 9 jornades de lliga aquesta temporada. Si en fa servir un més, igualarà el sostre històric a la categoria, els 30 de la temporada passada, i si en fa servir dos més establirà un nou rècord a la categoria.

Podria fer-ho fins i tot abans de l'obertura del mercat d'hivern perquè hi ha tres jugadors que han entrat en convocatòries però que encara no han disputat cap minut. Són el porter José Aurelio Suárez i els defenses Yan Couto i Arnau Martínez.

A la llista de jugadors utilitzats també n'hi ha tres que ja no formen part de la disciplina del Girona; el davanter Joaquin Zeballos, l'extrem Jairo Izquierdo i el migcampista Àlex Granell però abans de fer les maletes al tram final del mercat d'estiu van tenir minuts a la lliga.

El rècord del Girona a Segona són els 30 jugadors que van intervenir la temporada passada i les temporades 08/09, 09/10, 11/12 i 13/14 se'n van fer servir 28. El que ja és una fita mai aconseguida a la categoria és utilitzar aquest nombre tan elevat d'efectius en tan poques jornades: 9.

La xifra que s'hi acosta més són els 23 jugadors que havien vestit la samarreta blanc i vermella la temporada 09/10 a aquestes alçades de campionat a les ordres de Cristóbal Parralo. La temporada passada, a la jornada 9, Juan Carlos Unzué només havia alineat 21 elements.

Ara mateix, el Girona és, juntament amb el Málaga, l'equip que ha mobilitzat més futbolistes i els segueixen de molt a prop el Leganés i el Mallorca, amb 27 jugadors.

En termes absoluts, és a Tercera on trobem el major moviment de jugadors en una sola temporada; 32. Aquest fet es va produir en tres ocasions, les temporades 1944/45, 1996/97 -va acabar amb descens a Preferent- i 1999/00. La temporada 1984/85, també a Tercera, van ser 31.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir