InnovemFest 2020 i el repte d'afrontar la sensació d'intempèrie
L'edició d'aquest any serà els propers 26 i 27 de novembre

Imatge de la roda de premsa / InnovemFest

Mahón
Els propers 26 i 27 de novembre tindrà lloc una edició més d'Innovem Fest a la Sala Multifuncional des Mercadal. Aquesta tercera edició té com a objectiu reflexionar sobre la sensació d’intempèrie que en una mesura o altra ens envaeix.
Una reflexió en veu alta per, entre moltes altres coses, aprendre a incorporar a la nostra vida la col·laboració i l’autoorganització, a treballar absolutament sols o en grans equips virtuals, i fins i tot a digerir l’èxit i el fracàs.
Un INNOVEMFEST sobre com viure en la incertesa sense deixar de ser bona gent. Aquest any el FEST es dividirà en dos dies, el 26 capvespre i el 27 al matí, i serà presencial.
El primer dia seran Albert Cañigueral, un dels majors referents en l’economia de plataformes en espanyol, parlarà de noves maneres de treballar. També hi haurà una taula rodona amb Dani Barquilla, el científic de dades Juan González, com a conductor i Josep Darnés, coworker expert en fracàs i venedors de fum.
El segon dia, Xavier Marcet, president de Lead to Change y 8Wires, parlarà de com gestionar la Intempèrie empresarial i del què és realment innovar. Alex Pella campió mundial de rutes transoceàniques en solitari i en equip parlarà de innovar i intempèrie. El matí acabarà amb dues presentacions més, la de Rebecca Morris amb la seva Menorca Preservation Found i PutosModernos.




