Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
Ciclismo pista

Albert Torres, campió d'Europa

El ciutadellenc guanya la prova de Madison amb el seu compant Sebastià Mora

Albert Torres i Sebastià Mora al moment de rebre les medalles d'or en imposar-se a la prova de Madison de l'Europeu de ciclisme en pista. / EP-Bettiniphoto

Albert Torres i Sebastià Mora al moment de rebre les medalles d'or en imposar-se a la prova de Madison de l'Europeu de ciclisme en pista.

Mahón

El ciclista menorquí Albert Torres, formant parella amb Sebastià Mora, s'ha proclamat campió d'Europa de Madison en la disputa dels europeus que s'ha celebrat a la ciutat búlgara de Plovdiv.

La dupla espanyola va començar molt bé, adjudicant-se el primer esprint de la prova i sumant 5 punts. Ja era cinquena a falta de 140 voltes, amb Gran Bretanya liderant la competició amb 12 punts. Torres i Mora van anar creixent a mesura que avançava la cursa, i ja colideraven amb 21 punts al costat de Gran Bretanya i Itàlia després d'imposar-se en dos esprints de forma successiva.

En el tram final, una caiguda dels britànics va aplanar el camí, mentre el menorquí i el valencià es mantenien al capdavant. A la fin, van aconseguir penjar-se l'or en una extraordinària prova sumant 51 punts.

Aquesta medalla arriba després que divendres, Torres fos sisè a la prova d'Òmnium. El ciutadellenc va estar gairebé sempre en posicions de pòdium, però a la última de las quatre proves es va enfonsara cabant darrer la qual cosa el va deixar en la sisena posició final.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir