Més mesures per evitar contagis de Covid al geriàtric de Maó
Aïllen a tota la planta on estava l'intern que va donar positiu a la segona prova PCR

S'amplien les mesures de precaució per evitar contagis al geriàtric de Maó. / Google Maps

Mahón
L’Ajuntament de Maó ha optat per mantenir aïllats tots els interns del geriàtric que convivien a la mateixa planta amb la persona que va donar positiu al segon test PCR i que es va conèixer aquest dimarts. Aquest aïllament s’allargarà per 10 dies tot i que són persones que van donar negatiu a la mateixa prova de detecció de la Covid. També seguiran restringides les sortides del centre i les visites dels familiars per a tots els residents, almenys, durant aquest temps.
Finalment, d'aquí a 10 dies, aproximadament, es tornarà a realitzar la prova PCR a tot el personal i a totes les persones residents. Fins constatar que tothom dona negatiu.
També com a precaució, la persona contagiada ha estat traslladada al Mateu Orfila on és a planta tot i que no presenta cap símptoma. Cal recordar que a la residència de Maó es va detectar un brot que va afectar a quatre treballadors a començaments de mes. No ha estat fins ara que s’ha detectat el coronavirus a un intern del geriàtric.




