Menorca arriba a 176 casos actius
Salut detecta 13 nous positius, entre ells un del brot d'Alaior que ja suma 22 contagis

El brot d'Alaior aumenta en una persona i ja arriba als 22 contagis. / CAIB.

Mahón
A les darreres 24 hores a Menorca s'han diagnosticat 13 nous positius que estan en seguiment UVAC.Un d'aquests positius té relació amb brot del club de karate d'Alaior. És un familiar d'un dels alumnes positius. El brot, per tant, suma una persona més i arriba als 22 positius. Ara mateix hi ha 165 persones sota seguiment de les UVAC, 8 a planta del Mateu orfila i tres a la UCI de l’hospital. Això fa un total de 176 persones afectades.
Del cribratge a les escoles d'Alaior val a dir que es van recollir 297 mostres d'11 grups diferents. Totes les proves han donat negatiu.
El proper dilluns dia 14 es farà el cribratge de la segona prova PCR a tots aquests grups escolars d'Alaior.
Cal comentar que el laboratori de l'Hospital Mateu Orfila va processar aquest dimarts un total de 586 proves PCR, una xifra rècord des de l'inici de la pandèmia.




