Menorca acumula prop de 200 casos en els darrers 4 dies
La incidència a l'illa es dispara i aquest dissabte marcava un nou récord amb 50 casos

Imatge d'arxiu / 4 Vents

Mahón
Menorca ha registrat aquest dissabte, coincidint amb el dia en què entren en vigor a l'illa les restriccions de el nivell d'alerta 4, la seva xifra rècord de contagis, amb 50 positius diagnosticats en les últimes 24 hores, segons ha informat l'Àrea de Salut menorquina .
El nombre de casos actius aquest dissabte és de 471 i el nombre total de casos acumulats des que va començar la crisi sanitària arriba als 1.671.
Dels 50 nous positius detectats, un d'ells correspon a un professional sanitari, de manera que ja són 13 els que estan seguiment per part de Salut Laboral.
Un altre dels nous contagis ha estat ingressat a la planta de Medicina Interna de l'Hospital Mateu Orfila de Maó, tot i que el fet que de dos pacients d'aquesta planta hagin rebut l'alta en l'última jornada suposa que el nombre de persones hospitalitzades hagi baixat de les 15 d'aquest divendres a les 14 d'aquest dissabte, cinc de les quals són a la Unitat de Cures Intensives (UCI).
Menorca du acumulat en els darrers 4 dies un total de 184 contagis.




