Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
CURSA SOLIDÀRIA

Quilòmetres solidaris i virtuals

Cursa solidaria a la vista!. Serà de l'1 al 9 de maig. Virtual i els diners aniran per a la AECC i el programa Awauska. Com ens hi podem enrolar?

Roger Solà als estudis de Ràdio Reus / Jordi Cartañá

Roger Solà als estudis de Ràdio Reus

Reus

Es tracta d’una cursa que ha fet el salt internacional tal i com ens expliquen else seus impulors els germans Roger i Maria Solà. Es durà a terme en 35 països, gràcies a la col·laboració amb "180 Degrees Consulting", la consultoria d'estudiants més gran de món.

També ens expliquen que han arribat a un acord amb "Erasmus Student Network" (ESN) d'Itàlia i tenen pendents més contactes que esperen que fructifiquin

Pel que fa al projecte AWASUKA al Nepal, en col·laboració amb l'ONG Base-A, passa per la construcció de cases antisísmiques i cuines sense fum al Nepal i també per una major sensibilització sobre el tractament d'aigua.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir