"Volem que AVLO sigui l'alta velocitat de tots"
Renfe es vol diferenciar de la seva competència francesa connectant amb l'AVE low-cost totes les poblacions entre Figueres i Madrid
Ja s'han venut a Catalunya 24.000 bitllets de l'AVLO

Viatge de prova de l'AVLO entre Figueres i Madrid / D. P.

Girona
Renfe es vol diferenciar de la seva competència francesa connectant amb l’AVE low-cost totes les poblacions amb estació d'alta velocitat entre Figueres i Madrid. Ja s’han venut a Catalunya 24.000 bitllets. El servei es posarà en marxa el mes que ve, i Renfe ja té sobre la taula ampliar els horaris.
De moment, amb quatre viatges d'anada i de tornada cada dia, els trens AVLO sortiran des de Figueres i passaran per Girona, Barcelona, Tarragona i Lleida per vertebrar el corredor fins a Madrid. Era una reclamació dels mateixos ajuntaments i del Parlament. Ho ha explicat a 'Soroll' Fèlix Martin, director de nous serveis d'alta velocitat: "Hem dissenyat un servei que dona cobertura a totes les poblacions del territori. Volem que AVLO sigui l'alta velocitats de tots, que totes les poblacions des de la frontera francesa fins a Madrid tinguin l'oportunitat de gaudir del servei AVLO".
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Fèlix Martin, director de nous serveis d'alta velocitat
És un servei que no ofereix el seu competidor francès, Ouigo, que no s’atura ni a Figueres ni a Girona i a Lleida.
Renfe assegura que té sobre la taula oferir nous serveis, i ampliar el nombre de seients. En tot cas, seria una nova oferta que es posaria en marxa amb l’augment d’ús del tren a mesura que baixi la incidència de la covid.