Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
Casa Real

Ciutadella demanarà a la Casa Reial la cessió d'un edifici per usos socials

L'immoble va arribar als Borbons gràcies a l'herència de l'empresari Juan Ignacio Balada

L'Ajuntament vol negociar una cessió de l'immoble per a destinar-lo a usos socials. / Ajuntament de Ciutadella.

L'Ajuntament vol negociar una cessió de l'immoble per a destinar-lo a usos socials.

Mahón

El Ple Municipal de Ciutadella d’aquest mes de juny aprovarà una proposta per tal d’instar la Casa Reial Espanyola a iniciar converses amb l'Ajuntament per la cessió d’un immoble de la seva propietat situat al número 1 de la plaça Joan de Borbó.

L’edifici va arribar a mans dels Borbons mitjançant l’herència de l’empresari Juan Ignacio balada mort el 2010. La intenció del consistori és ampliar els recursos assistencials municipals.

Aquest immoble, que actualment es troba en desús, consta de planta baixa i d’un extens pati interior. Té 881 m2, dels quals 555 m2 estan construïts, unes característiques que el farien força adequat per poder-hi ubicar un centre de dia o un habitatge supervisat per a gent gran més autònoma, entre d’altres.

Les necessitats assistencials a Ponent són força importants; i l’equip de govern de l’Ajuntament té com a objectiu planificar la millora i l’ampliació dels recursos socials i adaptar-los a les demandes actuals i futures. És en aquesta actuació en la qual s’emmarca la petició a la Casa Reial per tal de valorar la cessió de l’immoble de la seva propietat.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir