Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Molt de gust?

Per segona vegada la conselleria presenta una campanya de la que se sap ben poc, i ho fa sense les organitzacions agràries

La llavor (25/09/2021)

La llavor (25/09/2021)

00:00:0000:06
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Valencia

Un cor per a deixar clar que els productes que allí es venen o amb els quals es cuina són valencians, són ecològics... són nostres. Fa uns dies es presentava la campanya que porta per nom "Molt de gust", per segona vegada. És un projecte que es presentà al març de 2019.

Ara torna, segons el director general de Desenvolupament Rural, David Torres, perquè durant aquest temps s'ha posicionat la marca en fires i esdeveniments i tocava acostar-la a l'hostaleria. Però no estaven convidades les organitzacions agràries, que estan estranyades, encara que Torres assegure que indirectament sí que estaven convidades.

No obstant això, fonts de les dues principals associacions agràries consultades per la SER, mostren sorpresa i malestar. De la marca no en saben res ni n'han sabut des que es va presentar al març de 2019 en un acte en el qual sí que estaven. Ara torna amb moltes incògnites sobre com s'aplicarà, quins mínims cal complir i qui s'encarregarà de que no ens donen gat per llebre... Segons Torres, d'això s'encarregará la inspecció.

L'objectiu de la campanya és lloable, encara que genera dubtes al sector que afirma que en tot aquest temps no han sabut res de "Molt de gust".

EL REBOST

GAMBONS AL FORN. QUINA COSA MÉS SENZILLA.

Gambons al forn

Gambons al forn / Santi Hernández

Gambons al forn

Gambons al forn / Santi Hernández

Aquesta setmana vos porte una proposta que durant l'estiu he preparat en diverses ocasions. La veritat és que es prepara amb molta facilitat i el resultat és molt acceptable. És una recepta que pots acompanyar d'un bon vi blanc. A més embrutem poc i les olors en la cuina no són tan fortes.

Per a preparar aquesta recepta necessitarem els següents ingredients:

8 gambons grans (per a dues persones)

Oli d'oliva verge

Sal grossa

Vi blanc

ELABORACIÓ

Per a preparar aquesta recepta en primer lloc precalfem el forn a 200 °C. Mentre va agafant temperatura netejarem els gambons, i sobre un paper sulfuritzado els anirem col·locant damunt de la safata del forn. Una vegada els hàgem col·locats regarem amb un bon raig d'oli d'oliva i un altre de vi blanc. Finalment tan sols hem d'afegir-li la sal grossa i ho introduïm tot al forn durant uns 20 minutos. El temps dependrà de la grandària del gambó. És important que no ens excedim ja que llavors perdrà la seua suculència.

Com veieu és súper senzilla i el resultat és més que acceptable. Espere que vos agrade i ho gaudiu com a aperitiu amb una bona copa de vi blanc.

Ací tens la recepta original: http://www.unarecetaunrecuerdo.com/gambones-al-horno-que-cosa-mas-sencilla/

Juan Magraner

Juan Magraner

Editor 'Hoy por Hoy Matinal Comunitat Valenciana' y director del programa agroalimentario de 'La Llavor'....

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir